4 نسخه دارچيني براي داشتن موهاي زيبا و قوي

دارچين براي مو مفيد است و علاوه بر تقويت بافت و پياز آن مي تواند به عنوان ماسك زيبايي آن استفاده شود ، درمان هاي بسياري با دارچين براي بهبود مو وجود دارد كه ما ساده ترين آنهارا انتخاب و استفاده مي كنيم . اگر بهترين ماسك دارچين براي تقويت و زيبايي موي سر را بخواهيم نام ببريم مطمئنا ماسك عسل و دارچين يا دارچين و تخم مرغ را عنوان خواهيم كرد ، ماسك هاي خانگي فوق العاده اي كه در ادامه پوست و مو به آنها خواهيم پرداخت.

1- ماسك عسل و دارچين براي پاكسازي عمقي موهاي سر :

دارچين كمك مي كند تاپوست سرعميقا تميز شوددرحاليكه عسل يك ماده مغذي طبيعي است .اين درمان براي افرادي كه پوست سر چربي دارند ايده آل است .شمايي كه موي خشك وشوره سر داريد از اين ماسك 2 بار در ماه استفاده كنيد.
ما به دو دليل عاشق اين ماسك درماني با دارچين هستيم زيرا :
تنها از 2 مواداوليه دارچين و عسل كه خيلي هم گران نيست استفاده مي شود
و سريعا بعد ازيكبار استفاده تغييرات را درمو خواهيد ديد.
مواداوليه :
4ق غ دارچين
2ق غ عسل
1فنجان آب گرم
نحوه آمادگي :
مواد را داخل كاسه تركيب كنيد تا خميري بدست آيد ؛ بعداز اينكه موها را با شامپو خنثي شستيد به آرامي با ماسك ماساژدهيد، وقتي كاملا موها را با ماسك پوشش داديد بعد از20دقيقه با آب گرم بشوييد و خشك كنيد و طبق معمول شانه بكشيد.

2- ماسك دارچين وتخم مرغ براي جلوگيري از ريزش مو:

تخم مرغ حاوي پروتئين و آنتي اكسيدان است اين دو عنصر براي حفظ موها حياتي هستند. دارچين محرك خوبي براي رشد مو است چون دارچين به گردش خون در پوست سركمك مي كند. اين اثر با رزماري تكميل شده است ، از اين گذشته نگران بوي بد تخم مرغ نباشيد زيرا دارچين آن راخنثي مي كند چون عملكرد اصلي اين ماسك جلوگيري از ريزش مو است بايد حداقل هفته اي يك مرتبه از آن استفاده كرد .
مواداوليه :
3فنجان آب
6بوته رزماري
تخم مرغ
1/4فنجان دارچين
نحوه آمادگي :
بوته هاي رزماري را داخل آب بجوشانيد و اجازه دهيد تا در همان ظرف بماند ،تخم مرغ ها را خوب بزنيد تا كرمي رنگ شود ، حالا دارچين را اضافه كرده وخوب مخلوط كنيد . ماسك آماده شده را بصورت يكنواخت 5دقيقه روي موها ماساژ دهيد و اجازه دهيد 10دقيقه بماند بعد با آب رزماري بشوييد .

3- درمان دارچين وروغن زيتون براي درمان خشكي و وزي موهاي سر ناشي از رنگ مو :

آياموهايتان بد بنظر مي رسد يا وزوزي است ورطوبت كافي ندارد ؟ درهرصورت پيشنهاد مي كنيم درمان هاي زير اعمال شود .شما بايد بدانيد كه :
اين درمان بطور عمده براي موهاي خشك توصيه مي شود .اين نسخه از آسيب هاي ناشي از رنگ كردن مو ها و شوره سر جلوگيري مي كند و غدد سر را تحريك مي كند تا بطور طبيعي مرطوب شوند.
مواداوليه :
3ق غ روغن زيتون
2 ق غ دارچين 
نحوه آمادگي :
روغن زيتون را داخل تابه بريزيد و روي حرارت كم قرار دهيد تا گرم شود بعد دارچين را اضافه و به صورت دوراني هم بزنيد وقتي مواد با هم تركيب شد روي موهاي مرطوب قراردهيد .موها را شانه بزنيد تاهمه جاي مو پوشيده از ماسك شود .اگر آسيب موها سطحي است 20 دقيقه و اگر شديد است يك شب روي سرماسك كنيد بعد با آب گرم بشوييد .

4-ماسك موي خانگي دارچين ومايونز يك نرم كننده طبيعي  :

مايونز براي درخشان وابريشمي كردن موها معروف است پس براي رفع كدري و خشكي موهايتان از آن استفاده كنيد.
مواداوليه :
1ق غ دارچين
1ق غ مايونز
5قطره گلاب
نحوه آمادگي :
مايونز و دارچين را با هم تركيب سپس ،گلاب را بيفزاييد موها را شانه كرده و مواد را روي سر ماسك كنيد بعد با آب و شامپو بشوييد.
شورت لينك: https://yun.ir/k6nv0a
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.