بهترين روش هاي گياهي و خانگي قرمز كردن لب

داشتن لبهايي تيره يا خشكيده و بي رنگ اصلا خوش آيند نيست از طرفي هم استفاده از رژلب هايي با برندهاي مختلف هم تنها راه چاره نيست چرا كه هر روز مضرات جديدي از مواد شيميايي موجود در رژلب ها كشف مي شود كه براي سلامتي بدن همانند سم عمل مي كنند.

پس براي رنگ بخشيدن به لب ها چه كاري مي توان انجام داد؟ بهترين روش، استفاده از مواد طبيعي و گياهي براي قرمز كردن لب ها و رنگ و روح بخشيدن به آنها است كه در اين بخش از دنياي مد با آنها آشنا مي شويد.

روش هاي قرمز كردن لب ها بدون آرايش :

قرمز كردن لب ها با گل سرخ

چهار يا پنج عدد گلبرگ رز قرمز را كاملا له كنيد و لب هاي خود را با آنها بپوشانيد. گلبرگ ها نه تنها باعث قرمز شدن سريع لب ها مي شوند بلكه آن را نرم و صاف نيز مي كنند. روزانه اين عمل را 2 تا 3 بار انجام دهيد.

شما مي توانيد با مخلوط كردن گلبرگ هاي خرد شده با خامه شير ( سرشير) بالم لب تهيه كنيد. فقط كافيست آنها را كاملا با هم مخلوط كرده و به مدت 20 دقيقه روي لب هاي خود قرار دهيد. سپس لب هاي خود را بشوييد.

قرمز كردن لب

ماساژ با روغن زيتون

قبل از حمام، با كمك پد پنبه اي ،كمي روغن زيتون به لب هاي خود بماليد. بعد از چند دقيقه لب هاي خود را شستشو دهيد و بگذاريد خشك شوند. با انجام اين روش، به هيچ بالم لبي در شبانه روز، نياز نداريد.

قرمز كردن لب با استفاده از ميوه ها

استفاده از پوست پرتقال براي لب هاي تيره و كدر كه رنگ طبيعي خود را از دست داده اند مي تواند بسيار مفيد باشد .بنابر اين دفعه پوست پرتقالي را كه خورديد دور نريزيد و لب هاي خود را با پوست پرتقال به مدت يك تا دو دقيقه ماساژ دهيد .اين روش لب هاي شما را روشن تر و سرخ تر خواهد كرد.

دانه انار را له كنيد وآب آن را روي لب هاي خود بزنيد اين كار لب هاي قرمز روشن تري به شما خواهد بخشيد.

آب چغندر نه تنها رنگ زيبا و طبيعي دارد بلكه غني از ويتامين ها وآنتي اكسيدان هاست .اگر شما آب چغندر را در قبل خواب شبانه استفاده كنيد ،تمام طول روز بعد مي توانيد لب هاي قرمز و طبيعي داشته باشيد و تا زماني كه آن را نشوييد از روي لب شما نخواهد رفت.

ماساژ يك برش از خيار ر روي لب در روز به مدت چند دقيقه باعث تغذيه و روشن تر شدن لب هاي شما مي شود .اينكار لبهاي شما را به طور طبعي صورتي خواهد كرد.

 

ماسك خانگي قرمز كردن لب

ماساژ لب با مواك نيز در درخشان شدن لب ها موثر است . براي اينكه لب ها را به رنگ صورتي وبسيار نرم و درخشان شود ، به آرامي هرشب با مسواك مرطوب شده خود ،لبها را ماساژدهيد . پوست لب بسيار نرم وحساس است و اين كار را بايد به آرامي انجام دهيد . استفاده از اين روش براي داشتن لب هاي زيبا وصورتي بدون آرايش كمك خواهد كرد.

براي قرمز كردن لب ها آب ليمو و مقداري وازلين را با هم مخلوط كنيد و در طول شب روي لبها قرار دهيد. اين روش را در چند شب متوالي انجام دهيد.

ماست ساده با ليمو به روشن شدن و قرمزي رنگ لب كمك ميكند همچنين ميتوانيد فقط چندقطره آب ليمو بزنيد بدون ماست.

موم عسل، روغن هسته زردآلو و روغن گل اشرفي را با هم خوب مخلوط كرده و روي بخار كمي آن را گرم نماييد. سپس چند قطره اسانس پرتقال به آن اضافه نماييد و سپس روي لبها قرار دهيد.اين تركيب را در ظروف شيشه اي نگهداري كنيد.

شير سرد و كمي پودر زردچوبه راه حل بسيار خوبي براي روشن كردن لب ها است! فقط كمي پودر زردچوبه را با يك قاشق چاي خوري شير سرد (از هر نوعي مي تواند باشد) تركيب كنيد تا حالت خمير گونه اي پيدا كند، اين تركيب را براي 5 دقيقه روي لب هايتان قرار دهيد . با انجام اين روش به مدت دو هفته به وضوح شاهد زيبايي و قرمز شدن لبهايتان خواهيد بود.

اسكراب لب خانگي

1 قاشق چاي خوري قند سائيده شده را با يك قاشق چاي خوري عسل ويك قاشق چاي خوري آب ليمو مخلوط كنيد تا اسكراب خانگي براي لب هاي شما ساخته شود . اين مخلوط را خوب به هم بزنيد سپس براي يك تا دودقيقه لب هاي خود را با آن ماساژ دهيد. تيرگي و ماتي لب ها از بين خواهد رفت ولب هاي شما به رنگ صورتي قبل در خواهد آمد.

قرمز كردن لب با لايه برداري با شكر و روغن زيتون و يخ

  1. روغن زيتون و شكر را به مقدار مساوي كاملا با هم مخلوط كنيد. اين تركيب را به آرامي و به حالت ضربه اي روي لب بگذاريد. سپس به كمك يك مسواك، خيلي آرام لب هايتان را لايه برداري نماييد.
  2. تركيب آب ليمو و شكر نيز لايه بردار ديگري است. اگر اين تركيب به مدت 30 دقيقه روي لب بماند و سپس با يك مسواك آن تركيب را روي لب ماساژ دهيد، پوست شما لايه برداري خواهد شد .در آخر با آب سرد لب هايتان را بشوييد.
  3. 3ماساژ لب با استفاده از يخ براي قرمز شدن لب ها بسيار خوب است.

 

شورت لينك:  https://b2n.ir/j91892

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.